Spirit of Alma

מארגנים את הקופסא

יזמות, ניהול ארגוני והתנהלות צוותית

ד”ר ענת לוי רז
מרצה לייעוץ ארגוני: פיתוח אינטליגנציה קבוצתית (פיתוח והעצמת צוות). פסיכולוגית עסקית מומחית לאסטרטגיות הצלחה בקריירה, סטוריטלינג למנהלים ויזמים, הרצאות וסדנאות לארגונים. בעלת תואר דוקטור Ph.D. בפסיכולוגיה קוגניטיבית ותואר שני MA בפסיכולוגיה מחקרית, בהצטיינות, מאוניברסיטת בר-אילן.

סדנה לפיתוח יזמות ארגונית: במתכונת של האקטון חוויתי.

פיתוח הנהלות וצוותי הנהלה

אינטליגנציות ניהוליות בעידן הנורמלי החדש: Power Kills.

סדרת אינטליגנציות ניהוליות בעולם החדש: אינטליגנציה אופטימית (למלא את הדלי). אינטליגנציה אדפטיבית (להנהיג את השינוי). פיתוח אמפתיה בארגונים (להניע את העובדים). סיפור ההצלחה שלי (לנהל את המשמעות).

נירית כהן
מובילה שיח חדשני על עולם העבודה העתידי והאסטרטגיות הדרושות למנהלים וארגונים, גם בממד הלאומי של כלכלה, חברה וחינוך. עם מעל 25 שנות ניסיון בכספים, משאבי אנוש, מיזוגים ורכישות, בישראל, אירופה, ארה”ב ובאחריות גלובלית, בעשור האחרון, דירקטור משאבי אנוש באינטל העולמית, מרצה, יועצת ומלווה מנהלים, ארגונים, מוסדות כלכלה, חברה וחינוך להבין את השלכות השינויים ולפתח אסטרטגיות לעולם החדש.

עולם העבודה אחרי הקורונה – המסע ממה שהיה למה שיהיה: עולם העבודה הוא כבר לא עתידי. הוא גם לא חדש. ב2022 אנחנו כבר בעולם עבודה משתנה הדורש חשיבה אחרת והכנת הקרקע לשיח על הנורמלי החדש .

רותם שביט
היא הבעלים ומנכ״לית של TalkMaster ביה״ס למרצים ודיבור בפני קהל, מרצה, מנחת סדנאות, חוקרת את תחום הכריזמה ומומחית למסרים בלתי נשכחים.

אל תעשו מזה סיפור – סטוריטלינג: בעידן בו רעיון טוב יכול לשנות חיים או להזניק קריירה, היכולת לספר אותו בצורה טובה לקהל, ללקוח, לעובד או לצוות שלכם – היא יכולת קריטית להצלחה. בהרצאה המתובלת בסיפורים, נגלה כלים חשובים לבנייה ולהעברה של סיפור קצר כדי לסחוף, לרתום ולשכנע את מי ששומע אותנו .

מקהל רדום לקהל המום – ארגז הכלים להעברת מסרים: היכולת לדבר בפני קהל היא היכולת המשפיעה ביותר בעולם .בהרצאה זו נקבל ארגז כלים עשיר כדי לשדרג את עצמנו מול קהל, מאדם אחד ועד מאות או אלפים. איך להרגיש ביטחון ולדבר עם נוכחות מרשימה ומרתקת, איך להעביר מסר מדויק בצורה שירצו לשמוע אותנו, איך להתבלט ליצור חיבור ורושם ראשוני חיובי .

נילי רותם
מומחית לניהול זמן ויעילות, מרצה ומנחה לארגונים. עורכת דין, בעבר מנכ”לית חברה לייעוץ עסקי. מאמנת ויועצת עסקית מזה 14 שנים בעלת ניסיון בעבודה עם מנהלים ועובדים בתחום הפקת תוצאות והגברת יעילות, מתוך ראייה כוללת של האתגרים העסקיים והאישיים העומדים בפניהם.

27 שעות ביממה – הרצאה אינטראקטיבית בנושא ניהול זמן: יש לנו רק 24 שעות. איך נוכל לנצל אותן באופן הטוב ביותר? בשנים האחרונות יותר ויותר מחקרים במדעי החברה מראים, כי התנהלות נכונה ושימוש בטכניקות חכמות מאפשרים לנו להתמקד במה שחשוב, למנוע בזבוז זמן ולהגביר שביעות רצון. הרצאה סוחפת, משעשעת ומעשית, המשלבת תרגילים לביצוע על ידי הקהל.

יש מספיק זמן – סדנה מעשית בניהול זמן ופרודוקטיביות: בעולם שמאופיין בעומס של דרישות, הסחות דעת, יחד עם ציפייה להיות בסטנדרט הכי גבוה ולהצטיין בכל תחום בחיים, אנחנו מוצאים את עצמנו עובדים בחוסר יעילות, עם תוצאות עסקיות בלתי מספקות ותסכול רב. הסדנה נותנת פתרונות מעשיים וישימים, גם להרגלים ולהתנהלות מעל פני השטח, וגם להתנגדויות הפנימיות והחסמים האישיים, בכלים ומתודות מוכחות. הסדנה מתנהלת באווירה מהנה ומניעה, כדי לגרום למשתתפים להטמיע ולעשות שינוי לאורך זמן.

יובל אברמוביץ’
סופר ומרצה בינלאומי. מחבר 17 רבי מכר וביניהם ״הרשימה״, ״שנת המתנות״, ״ההזדמנות״, עד הדמעה האחרונה״ ועוד
מופיע הרשימה – חלומות צריך לצעוק: מדוע יש אנשים שמצליחים להגשים את חלומותיהם לעומת אלו שלא מצליחים? מדוע החינוך שאנחנו מקבלים מהורינו וממערכת החינוך פגום ואיננו מעודד הגשמת חלומות? מיהם האנשים “הרעילים” אשר מקיפים אותנו וכיצד נתמודד איתם ?כיצד ניתן להניע עובדים ותלמידים לעמידה ביעדים אישיים ומקצועיים ?ולמה כל אדם בעל חלומות “חייב” לצעוק את חלומותיו? מה שהתחיל כמסע אישי הפך במהרה למסע איסוף תובנות המנסה לפצח מה גורם לאנשים מסוימים להגשים את חלומותיהם ומה מונע מאחרים לעשות זאת. הבלוג הפך להרצאה שהפך לספר ואת כל התובנות והכלים משתף אברמוביץ’ בערב מרגש במיוחד בו, כמובן, הקהל רושם את רשימת החלומות שלו לשנה הקרובה.

עדי יופה
מרצה בבית הספר למינהל עסקים בבינתחומי בהרצליה. ומלמדת קורס ייעודי העוסק בניתוח וחיזוי מגמות לסטודנטים שנה 3 למינהל עסקים עבור התוכנית הבינלאומית של המרכז ועבור התוכנית הישראלית. כמו כן, משמשת כמרצה בתוכנית למנהלי חדשנות של הטכניון. מידי שנה מפרסמת תחזיות עתיד שזוכות לפרסום בתקשורת ומשמשות כלי עבודה עבור מנהלים רבים בתחומים של אסטרטגיה ופיתוח עסקים.

השיטה לחזות מגמות בעולם משובש: בשנים האחרונות כבר ברור לכולם, כי אנחנו לא יכולים לוותר על ההיערכות לעתיד. העיסוק בעתיד הוא כבר לא פריבילגיה של חברות מסוג מסוים. הוא הופך להיות הכרח המציאות. המציאות המשתנה במהירות ומשפיעה על כולנו וגם עולם העבודה כמו שאנחנו מכירים אותו משנה את פניו. עדי יופה, פיתחה שיטה ייחודית לחיזוי טרנדים ומגמות עסקיות ומספרת במהלך הסדנה על אחת המיומנויות ההכרחיות של העתיד: איך חוזים את הדבר הבא? והאם באמת צריך להרכיב משקפיים חדשים כדי לראות את העולם החדש ?הסדנה מעניקה למשתתפים את אחד הכלים החשובים של התקופה הנוכחית: איך לזהות בעצמנו את מגמות העתיד שישפיעו עלינו בשנים הקרובות. עדי תסקור את המגמות הגדולות שישפיעו עלינו ב-2022.